lauantai 2. kesäkuuta 2012

Kilppariarvot ja jotain

Noniin, sain jo tossa oikeastaan vähän yli viikko sitten tietää mun uudet arvot liittyen tohon kilpirauhaseen. Lääkärillä en ole vielä käynyt, joten en tiedä onko nostoa tiedossa, mutta veikkaan ettei näillä arvoilla:
TSH 0.93 (viitteet 0.3-4.5) ja T4V 18 (viitteet 10-21). Tosin itse ajattelin ehdottaa että jos puolikkaalla "lasten" tabletilla nostais ja jos alkaa tuntua liikaoireilta ni takasin 75 mikroon.

Tosiaan heti esiintymisrumban jälkeen iski taas flunssa. Mulla on nyt kolme kertaa ollut flunssa neljän viikon välein. Hiukan rasittavaa.. Into olis harrastaa liikuntaa mut sit on tällanen. Ja nyt ku on vaan maannut taas pian viikon ni alkaa se liikunta-intokin kadota. En tykkää!

Lupasin kertoa tulevasta dieetistä. Tiedän, että tämä aiheuttaa monissa ristiriitaisia tunteita ja varsinkin terveellisesti laihduttavat varmaan haluaisi murhata mut :D Mutta siis mä oon 2 vuotta tapellut näiden kilojen kanssa ja nyt tuli seinä vastaan. Nyt on pakko tehdä jotain radikaalia. Joten aion vetää 2-4 viikkoa ACKD-dieettiä. Ajattelin tehdä sitä varten ihan oman välilehden, ottaa ennen ja jälkeen kuvat sekä mitat. Keskiviikkona on tarkoitus aloittaa, oikeastaan mun piti aloittaa jo tämän viikon keskiviikkona mutta en uskaltanu tässä flunssassa vielä.

Tilasin muuten toiset niistä pinkeistä kengistä ja nyt odotan niitä innolla :)

3 kommenttia:

  1. Hyvät arvot näyttäis olevan :)

    Täälläkin on flunssaa, on se vaan niin kiva ku on kesäkuu ja pitää makoilla paikallaan :S

    Oo, mä ainakin odotan kuvagalleriaa dieetin tehosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä myös odotan innolla ja toivon että lähtis 5 kiloa, kahdeksan olis ihan unelma!

      Poista
    2. Niin ja rasvaprosenttia jos sais alemmaksi :p

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain