torstai 19. syyskuuta 2013

Palasaippuan huumaa!

Kävin viikonloppuna Helsingissä, sillä lauantaina oli Savoy -teatterissa Pole Art kisat. Samalla kyläilin pitkäaikaisimman ystäväni Nunan luona. Keskustelimme paljon hiuksista ja kosmetiikasta ylipäätään. Nuna kertoi nykyään pesevänsä hiukset palasaippualla, jonka ansiosta hiukset tuntuvat paljon paksummilta ja hyvinvoivilta. Tätä ennen olin siis selostanut, että kun saan nämä värjätyt latvat veks ja kasvatettua hiukset tarpeeksi pitkiksi, haluan laittaa tuuhennoksen hiuksiini.
No nyt olen aivan fiiliksissä tästä palasaippua jutusta, koska se ratkaisisi todella monta mun ongelmaa! Ensinnäkin, sillä pystyy pesemään koko kropan ja hiukset eikä hiuksiin tarvitse laittaa hoitoainetta!!! Palasaippuan lisäksi mulla olisi siis se kookosöljy, jolla rasvaisin ihoa ja joku meikinpoistoaine + deodorantti. Kuinka paljon elämä oikeasti helpottuisi!! Ja kun yksi palasaippua maksaa sen 2-4 €, ni ei edes rahaa kuluisi niin paljon. Joten nyt täällä urakalla käytän kosteusvoiteita, shampoot ja hoitoaineet äkkiä veke, että saan tämän palasaippuan testiin! Olenkin tässä jo saanut muutaman putelin tyhjäksi, ja heittänyt menemään jotain iänikuisen vanhoja muotovaahtoja ym, joita en todellakaan käytä ikinä.

Iherbistä katsoin myös tuollaista palasaippuaa ja tuplasti isompi maksaisi saman verran kuin suomessa pieni.. Ehkä seuraavaan tilaukseen sitten ;)

Kun kerran ruuassa pyrin siihen, että ainesosalista ei olisi kilometrin mittainen, niin miksei samalla kosmetiikkapuolellakin ;)

Toki ainut miinus on, kun aloittaa palasaippuapesun hiuksiin, hiukset voivat näyttää 2-10 pesun ajan sellaisilta "wet look" -tyylisiltä hiuksilta :D Ainakin mitä olen nyt asiaa innoissani tutkinut. Sitä en odota pätkääkään ;D

5 kommenttia:

  1. Mie käväsin Helsingissä Lushissa ostamassa kasvovettä testiin :) Toimii kyllä ihan hyvin :D pyörittelin niitä palasaippuiotakin mutta siellä ei ollu mun tukalle sopivaa kun on nää pidennykset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyl pidennyksille pitäis sit olla erikseen mömmöt. Mut jos tää sais yhtää näyttää mun tukkaa paksummalta, ni sit en laita tuuhennosta :)

      Kävin tänään cybershopissa katsomassa mikä värisävy pidennyksistä menee omaan tukkaan. Tässä harkitsen et kävisin leikkauttaa noi viimisetkin värjätyt latvat pois ja ostaisin clip-onit siks aikaa ku kasvattelen omia pidemmiks :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Hehee, harmittaa vaan ku en oo ite huippuesimerkki saippuapalan tehosta ku tosiaan ne värjäilyt vähän pilas mun tukkaa, mut oon näköjään siitä huolimatta suitsuttanu aika hyvin noita paloja ku sain sutki innostuu. :D Toivottavasti sullaki toimii ne!

      Poista
    4. Pitää sitä ainakin yrittää :D

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain