lauantai 7. helmikuuta 2015

Helmikuuuu

Hain tammikuussa esiintymään Hämeenlinnaan Pole Night Showcase -tapahtumaan. Mut hyväksyttiin sinne esiintymään, mulla on mun biisiin jopa kokonainen koreografia :D Homman harjoittelua on hieman pidätellyt se, että ensin olin jossain ihmeen "flunssassa" viikon, reilun viikon terveenä ja sitten sairastuin uudelleen yskään.

Hiukan jänskätti viime viikolla, että ehdinkö parantua tuosta yskästä ja nuhasta ennen Seinäjoen reissua. Mun piti alunperin syksyllä jo lähteä käymään Seinäjoella Riikan oppeihin, mutta silloin tuo jalka oli rikki joten siirsin tuota reissua suosiolla.

Eli tällä viikolla olin taas treenireissussa Seinäjoella. Ekana päivänä vuorossa oli 45 min venyttely jonka jälkeen tunnin mittainen tekniikka 2/3 tunti. Tulipa tiistaina huomattua, että on oltu sairaana eikä tangolla kunnolla pitkään aikaan. Joka paikkaa kolotti :D Keskiviikkona sitten vielä Riikan puolitoistatuntinen yksityistunti. Katsottiin vähän tekniikoita kuntoon ja yritettiin opetella uusia juttuja. Jokseekin nuo valmiiksi kolottavat lihakset hieman haittasivat noiden uusien juttujen opettelua. Mä vaan tärrässin, kun yritettiin yhtä lattiahommaa :D

Mulla tuli kauhea kiire lähteä, kun olin jo ostanut valmiiksi junaliput. Ensin aamulla olin katsonut, että juna tulee 25 min myöhässä mutta sitten se olikin taas aikataulussa. Lentävä lähtö siis ja ei ehditty Riikan kanssa mitään yhteiskuvaakaan ottamaan, harmi :D Alla kuitenkin kuva skorpionista (napattu videolta) Studio Jadella




Jadella on ihanat väritykset :D Harmi kun tuo Seinäjoki on niin kaukana, ja rahaa reissuun uppoaa aina niin paljon, ettei voi kovin usein lähteä tuolla käymään. Mutta kyllä mä nyt ajattelin, että loppukesästä / alkusyksystä tarttis taas päästä :O Ennen kesää vois käydä myös Tampereella tunneilla.

Tuli muutenkin sellanen olo taas tuolla Seinäjoella, että tunneille tarvis päästä ja tekniikat saada kuntoon. Pitäisköhän mun antaa turun opetukselle mahdollisuus? Käydä kattomassa millanen meininki nykyään. Vieläkö 1-2 tason tunnilla tehdään olkanousua...

Jokatapauksessa, tämän kuun lopulla esiintymään. Mua stressaa oikeastaan nyt jo. Iski tuossa yks päivä niin hirveä paniikki, että olin jo perumassa koko juttua.. :D

Ensi kertaan taas, sillon ei ehkä löpinää tankoilusta vaan jostakin muusta? :D


Ps. oon kävelevä Studio Jaden mainos Turussa :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai sääki tahot kertoa jotain