maanantai 27. toukokuuta 2013

Uusi harrastus

Olen aivan hurahtanut nyt kynsien lakkaamiseen :D Koska mun ei ole mitään järkeä (eikä ole kyllä sitä rahaakaan) laitattaa geeli- tai akryylikynsiä niin lakkaaminen sopii mulle. Mulla siis kasvaa kynnet niin nopeasti, että pitäis noita kynsiä varmaan huoltaa jo kolmannella viikolla. Ainut miinus tässä hommassa on se, että jos vähääkään läträä vedellä lähtee lakat sieltä täältä. Mutta noin viikon ne ainakin kestää. Tässä vähän mun tekeleitä





Seuraavaksi ajattelin tehdä valko-turkoosit ;) Vielä ei ole enempää kuvia koska hurahdin tähän hommaan muutama viikko sitten :D

Lakkaatteko te kynsiänne? Lakkaatko yhdellä värillä, vai jaksatko leikitellä tai tehdä muuten erikoisia lakkauksia? Vai käyttekö laitattamassa rakennekynsiä?

6 kommenttia:

  1. Mä lakkaan yleensä vaan yhdellä värillä. Mulla kun kynnet ei yhtään kasva. Joskus käytän itseliimattavia tekokynsiä, niihin oon laittanut kynsitarroja ym. Mulla kun ei kauheesti eri vaihtoehtoja noissa kynsilakoissa ole.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin juu, hitsi eipä yhtään tullut mieleen että olis voinut laittaa mun kynsilakkakokoelmasta kuvan vielä tähän :D

      Poista
  2. Tuli tosta pysymisestä mieleen, että ootko laittanut viimeisen kerroksen päällyslakkaa, joka kovettaa pinnan? Voi olla, että olet, mutta joskus kun on itse lakannut kynsiä, niin pysyi kyllä top coatilla vaikka joutui jatkuvasti käsiä pesemään ja desinfioimaan. Tietty myös sitten kynsilakkavalmistajissa on eroja. Myöskin aikoinaan tuli paljon kynsitarroja käytettyä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin en! Mä oon vasta tähän hurahtanu etten moisesta tiennyt :P eli pitää käydä sellainen jostain käydä metsästämässä :)

      Poista
    2. Mulla on/oli käytössä Mavalan joku perus top coat. Omasta mielestä se oli paras niistä mitä on kokeillut. Taitaa olla ehkä aavistuksen muita tyyriimpi. Mut kannattaa rohkeasti kokeilla muiltakin merkeiltä :)

      Poista
    3. Joo mä tossa jo vähän tutkailin tossa sun ekan kommentin jälkeen :)

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain