tiistai 17. huhtikuuta 2012

Halloota päivää!

Noniin pitkästä aikaa ehdin taas teille lörpöttämään! Ensiksi tervetuloa uudelle lukijalle vielä kerran :) Heti tähän väliin kysymys, että pitäiskös mun tehdä välilehti jossa kerron itsestäni? Ettei sitten aina uusien lukijoiden tarvitsisi etsiä ekaa postausta?

Jokatapauksessa tuntuu, ettei nykyään ole aikaa oikein mihinkään :o Mihin se aika sitten menee? Tässä esimerkki viimeviikosta, voih näkeekö tuosta edes mitään :D






Ja tällä viikolla kertyy vielä enemmän. :)) Sunnuntaina kävin kävellen hakemassa nyt sitten sen sykemittarin, Suunto M4 oli lopullinen valinta ja on muuten aivan ihana :P Mutta mietin noita lukemia mitä se sanoo mun liikunnoista :o esim. eilen menin pyörällä töihin ja yhteensä noilla matkoilla tuli kulutettua 438 kaloria. Tai näin mun mittari sanoo! Mä vaan mietin, että kuinkahan paljon siellä salilla sitten kuluu :o No huomennahan se selviää! Odotan mielenkiinnolla... Oon merkinnyt kiloklubiin tämän viikon liikunnat ja laittanut noita mittarin kaloreita sinne ja tällä viikolla saisi joka päivä vetää ruokaa napaan 1800 kaloria. Ja toi lukema kasvaa ku merkkaan noita sykemittarin kaloreita tonne.. :D Huhhuh.. En mä keksi mitä mä sit niin paljon syön :D

Tänään myös mulle kotiutui ne juoksukengät jotka tilasin. En kyllä tiedä milloin ehdin niitä käydä testaamassa :)) Varmaan viikonloppuna voisi käydä kokeilemassa.. Nyt tässä sulattelen ruokaa ja aion myöhemmin tankoilla.

Mulla on muuten tällainen ihmettelynaihe. Onks toi yhdyssana :D Kuitenkin, töissä oon vähän seuraillut että mitä meidän normaalipainoiset / hoikat tytöt syö.. Arvatkaas.. No enhän mä tiedä kuinka paljon ne harrastaa liikuntaa ja mitä ne syö kotona. Mutta vastaus: höttöhiilareita. What? Nii, en mä nyt vaan taas ymmärrä tätä yhtälöä. Mä yritän jatkuvasti syödä hyvin ja terveellisesti ja en laihdu. Mulla on myös useita normaalipainossa / hoikassa kunnossa olevia kavereita ja nekin voi syödä melkeen mitä vaan, eikä ne lihoa.. Ja tarkoitan tässä just nyt noita höttöhiilareita ja muita ei-niin-terveellisiä-ruokia. Ei vaan mahdu mun pääkoppaan nyt tämä.. :D

Mä löysin tässä mun unelmakropan.. Miksei näitä voi saada jostain lähikaupasta tai vähintään urheiluliikkeistä... xD


siis niin ihana! Ja on varmaan salilla vietetty tuon eteen ihan kiitettävästi aikaakin..

Mä en nyt tähän hätään muista, että oliko mulla muita aiheita, ei ainakaan ollut puhelimessa muistissa muita asioita joista olisi tarvinnut kirjoittaa :D

Mä oon vaan todella iloinen et oon saanut "oman itseni takaisin", kun vihdoin tuo kilpparilääke auttaa! Sen asian tiimoilta tarviskin päästä taas labroihin...

4 kommenttia:

  1. Hyvät liikunnat!

    Ja onnea sykemittarista :) Itse en ole _vieläkään_ hankkinut. Täytyy lotota tai ostaa arpoja jos vaikka lykästäis :P

    Kuulostatkin paljon pirteämmältä, vähänkö hieno juttu että ne kilpparilääkkeet auttaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tänään laskeskelin, että tässä kevään aikana on mennyt urheiluvälineisiin, vaatteisiin, palautusjuomiin yms noin 600 euroa :D hupsista :DD

      Joo on tää kyl ihan luksusta ku jaksaa. Ja nyt vasta jälkeenpäin tajuun et mitä se aivosumu meinaa. Mä tosiaan vaan aattelin, et elämä on yksinkertasesti vaan paskaa ja et on ihan normaalia ettei töiden jälkeen jaksa tehä mitään. Onneks asiat on nyt toisin ja silloin en uskonut yleislääkäriä etten muka tarvii muuta lääkettä ku masislääkkeet :)

      Poista
  2. Tottakai kannattaa laittaa se välilehti. Saatan jopa itsekin tehdä sen, nyt kun sanoit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy tässä yrittää rustailla jotain ku vaan olis aikaa :D

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain