maanantai 8. huhtikuuta 2013

Toukokuu tule jo!

Heeeei tännehän on taas eksynyt uusia lukijoita, tervetuloa! :)

Ääh mä en millään malta odottaa toukokuuta. Sillon on tarkotus mennä InBody -mittaukseen (viime mittaus syksyllä). Toisaalta odotan innolla, mutta toisaalta... :D Jotenkin ajattelen, että "jee oon niin hienosti nyt onnistunut pudottamaan senttejä ja saanut lihasta, että varmasti rasvaprosentti on pudonnut". IIK mitä jos ei olekaan :D Painohan on just melkeen sama kuin viime mittauksessa..

Ja toinen asia mikä tapahtuu toukokuussa on tuohon mun selkäkuvasarjaan uus kuva (nyt siinä on touko 2011, touko 2012 ja joulu 2012) eli joulukuisen kuvan tilalle sitten uusi ;)

Enkä muuten hakenut nyt esiintymään :o totesin, että parempi sitten syksyllä ja pitäis jo itseasiassa alkaa suunnittelee koreoo kun löysin yhden kivan biisin, tai oikeastaan yks tuttu jolle opetan nyt tankotanssia ehdotti sitä :)

Tää herkuton huhtikuu (ei mitään hyvyyksiä, eikä roskaruokaa eikä alkoholia) on mennyt ihan ok. Muutaman kerran nyt vähän syöty suklaata ja otin viikonloppuna sellasen 2 cl punkkua kun halusin maistaa sitä juuston kanssa. Huh, tuntuu että tää kuukausi ei lopu koskaan :D

Loppukuusta olis taas tarkotus mennä kyläilemään Mortiannan luo. Viimeksi kun kyläilin siellä, niin otettiin noita UV-tankoilukuvia :D Hauskaa oli.. Niin ja tehtiin mulle goottimeikit hahahaaa :D

Lopuksi fiilistelytanssi ihanaan Sia - My Love biisiin





ps. oonko se vaan mä vai miks mun maha näyttää noin isoltaaaa - en kestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai sääki tahot kertoa jotain