sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Kumpi kampi?

Kävin tällä viikolla ostamassa Intersportista Footbalance pohjalliset ja samalla kalastelin tietoa, että ostaessani uudet juoksukengät tarvitsenko mahdollisesti jotain tukia kenkiin. Ihan "normaali" askellus mulla, joten netistä sitten lähti tilaukseen nämä Asicsin juoksukengät. Saksasta kun ne sai melkein puolet halvemmalla kuin kotimaasta ostettuna. Nämä olisivat siis maksaneet Intersportissa 179 € (olivat vielä tarjouksessa, normaalihinta 199 €) ja itse maksoin näistä 105 € posteineen saksasta. Kokeilin näitä Intersportissa ja tuntui oikein ihanilta jalassa. En malta odottaa, että pääsen juoksemaan uusilla popoilla :)

Kenkien lisäksi pitäisi ostaa uusi sykemittari, kun en sellaista omista. :) Ja nyt en tietenkään taaskaan osaa päättää, että kumpi. Tässä vaihtoehdot:
Tämä ihana pinkki Polar tai sitten tämä aivan ihana väritykseltään Suunto. Mietin vain tässä, että tarvitsenko kaikkia noita Suunnon ominaisuuksia...? Mutta toisaalta se ehkä houkuttelisi ulkonäön perusteella enemmän kuin Polar :D Että saa kertoa mielipiteen, kumman sinä ottaisit?

Sitten taas muihin aiheisiin, koska en ole vähään aikaan kirjottanut niin tästä saattaa tulla vähän pidempi postaus :P Mulla oli täällä siis vähän aikaa sitten kyselytunti postaus jossa mulle sai siis esittää kysymyksiä.

Neiti K kyseli, että mistä mulla lähti kiinnostus tankotanssiin. Noniin ja tässä tulee vastaus :D Mun kaveri siis työskentelee erotiikka-alalla ja hän oli sitten ostanut kotiin tangon. Pakkohan sitä oli päästä kokeilemaan ja siitä se sitten lähti. Se oli rakkautta heti ensisilmäyksellä - tai no, kokeilulla. Vaikka en aluksi osannut yhtään mitään vaan tein jotain yhtä pyörähdystä koko ajan, mulla oli erittäin hauskaa mun kaverin kanssa :D Täällä mun paikkakunnalla ei silloin ollut tunteja kuin yhdessä tanssikoulussa ja sinne en halunnut mennä. Päätin sitten, että hankin tangon kotiin ja siitä se aktiivinen harrastaminen sitten lähti :)

Burleskituntien myötä ja kyllä aikaisemminkin, on alkanut kiinnostaa pin-up tyyli. Perjantaina kun menin kaverin kanssa viettämään tyttöjeniltaa, päätin kokeilla sen tyylistä meikkiä ja hiuksia. Hiustenlaitossa meinasi mennä hermot mutta tässä kuva. Valitettavasti meikeistä ei ole oikeen parempaa kuvaa. Pitää kesäksi ostaa joku ihana mekko ja korkokengät, niin voi enemmänkin sitten leikkiä 50-lukua :D

Ravintolassa kun käytiin syömässä, niin tarjoilija kysyi multa että miten ihmeessä olen tämän tukan laittanut. Tulipa kiva mieli! Kerroin sitten, että kyllä siinä hermot meinasi mennä ja olin katsellut youtubesta ohjevideoita.

Tänäänkin sitten saa laittautua kunnolla, kun olen menossa konemusabileisiin.. Ai että :)

Voi äh, mun piti jotain vielä kirjottaa mutta unohdin! No ei kai siinä, kerron sitten myöhemmin jos muistan :P

Mukavaa pääsiäistä kaikille ja palataan astialle!

Lisäys 9.4.

En viitsi tehdä uutta postausta, mutta tässä eilinen rave-look. Pinkit verkkosukat ei näy kovin hyvin mutta siellä ne on :P Ja meikit oli samat kun jossain aiemmassa postauksessa, ne pinkit ;)


5 kommenttia:

  1. Suunto, jos pitää valita puhtaasti ulkonäkösyistä. Tykkään sen muotoilusta enemmän.

    Mä oon joskus keikkunut jossain tangolla ihan tuhannen kännissä, mutta eihän siitä mitään tullut :D Jotenkin laji ei tunnu ihan itselle sopivalta mutta ihailen kyllä tankotanssin osaajia, siinä pitää olla aika rautainen kunto ja lihastenhallinta että siellä tangolla pysyy ja voi tehdä kaikenlaisia liikkeitä.

    Tosi nätti kuva! Kyllä meikistä huomaa että fiftari -tyyliä on haettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kaikki sovi kaikille :] Eikä tankoilusta ekoilla kerroilla oikeen mitään tulekaan x)

      Ja kiitos, harmi kun mulla ei oo mitään tummempaa huulipunaa. Pitänee ostaa joku ;)

      Poista
  2. Saako udella mistä tilasit kengät? Mäkin tarttisin uudet...

    VastaaPoista

Ai sääki tahot kertoa jotain