maanantai 30. huhtikuuta 2012

Haasteita

Sain Mortiannalta tällaisen awardin. Pitäis haastaa kymmenen ihmistä... Noh tuota, tehkää te jotka haluatte :D

Lempiväri:
pinkki (eri sävyjä) ja lila (eri sävyjä)

Lempieläin:
kissat <3

Lempinumero:
4 on ihan jees....

Lemppari alkoholiton juoma:
energiajuotavat :< mut sitähän sää kysyit!

Facebook vai Twitter:
facebook, en oikeen ikinä oo oppinu käyttää twitteriä

Intohimoni:
päästä mahdollisimman paljon esiintymään tankoilun osalta... Itsensä toteuttaminen eri tavoin....

Lahjojen saaminen vai antaminen:
saaminen, koska oon niin surkee keksimään lahjoja kellekkään :D

Lempikuvio:
<<--- kaikenlaiset koukerot. Toi tatuointi on niiiiiin hieno.. Paitsi et noi ruusut vois olla jotain muita kukkia...

Viikon paras päivä:
lauantai..

Lempikukka:
lilja ;)




Ja sitten taas muihin aiheisiin, mulla on myös toinen haaste, mutta sitä en ole vielä ehtinyt tekemään..

Tosiaan mä vietän vappua kotona.. Vieläkin flunssa kalvaa eikä kyl oikeestaan edes huvittanu lähtee mihinkään rellestämään.. Alunperin mun piti treenata mut ei sekään ny onnistunu sitten. Mutta mä sain vihdoin ja viimein hiukset värjättyä :) Sävy jäi kyllä liian lämpimäksi.... Pitäisi olla viileä sävy.. Toivotaan, et hopeashampoo auttais tähän asiaan :P

Mä hain taas esiintymään. Mä en vielä tiedä pääsinkö. Enkä viitsi nyt kauheasti hehkuttaa asiasta, ennen kuin oon varma.. Kuitenkin päätin et sit jos ylihuomenna tulee tieto, että pääsen niin se on sitten 3 viikon totaalikieltäytyminen herkuista. Ei tuu olee helppoo ei... 
Mä kyl niin toivon että pääsin.. Mulla on mielessä (ainakin mun omasta mielestä) hieno idea ja biisi :D Viimeks kun olin esiintymässä, sain plussaa nimenomaan esiintymisestä. Mä tiedän, ettei mun tankotekniikka oo parhaimmasta päästä (koska en oikein jaksa käydä tunneilla), mutta se esiintyminen <3 Se on ihan parhautta.

Hauskaa vappua teille jotka sitä vietätte, mä jatkan musan kuuntelua ja rentoutumista ;)

PS. Navan ympärys -10 senttiä tossa muutama päivä sitten, ja paino tippui viikonloppuna pizzasta, limusta ja irtokarkeista huolimatta :D Tosin nyt on vatsa sen näköinenkin, ettei liikuntaa ole harrastettu ja hiilareita pupellettu.

3 kommenttia:

  1. Onks toi kuva sun kehosta/tatuoinnista? Aika timmi kroppa nimittäin..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliski! Valitettavasti ei, en ole noin timmissä kunnossa :D

      Mulla on tuol oikeel puolel seläs sellanen liljahommeli ja siihen haluisin tollasii koukeroi, en kyl tie onnistuuko jälkeenpäin.. Tuntuu muutenki et toi mun tatuointi on tehty liian syvälle, ku joistain kohdista iho on vieläkin koholla. :O

      Poista
  2. Blogissani on sinulle tunnustus:

    http://projekti20kg.blogspot.com/2012/05/oooh-la-laa.html

    VastaaPoista

Ai sääki tahot kertoa jotain