perjantai 4. toukokuuta 2012

I'm SOOOOOO excited!!!

Mä pääsin! Esiintymään! WUHUU! Joten kaikki Tamperelaiset lukijani hilatkaa pyllynne Tampere Open Showcaseen! ;D Tai miksette muutkin. :)

Löysin niiiin upeaa kangasta esiintymisasuun, pitäisi vaan saada jotenkin kaavat tehtyä. Ja päätettyä että teenkö mekon kylkiaukoilla vai "bodyn".

Yritän tehdä koreostani "musikaali" -tyylisen. Biisi on 80 luvulta, hihi. Enempää en paljasta!

Vähän kyllä jännittää kun tässä on  VAIN kolme viikkoa aikaa! Ja mun pitää hakea paksumpi tanko kellarista, että varmasti sitten osaan kaiken lavalla.

Voi apua, mun piti jotain vielä kirjottaa mutta taas unohdin. No, ensi kertaan sitten!

Hyvää viikonloppua!

5 kommenttia:

  1. Onnittelut esiintymään pääsemisestä, varmaan ihan mieletön fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin on :) mä oon muuten yleensä aika "ujo" mut esiintymistä rakastan. Viimeksi sain yhdessä kilpailussa tuomarilta plussaa nimenomaan esiintymisestä. Miinusta sit tulikin tekniikasta, minkä kyllä tiesin jo etukäteen koska en käy ohjatuilla tunneilla juuri lainkaan. Mut se fiilis mikä siitä tulee ni on jotain <3 ja koko se kokemus. Niin parasta :)

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain