keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Mortiannan haaste

Mortianna heitti mua haasteella. Ideana on, että vastataan 11 kysymykseen, jonka jälkeen keksitään itse uudet 11 kysymystä, ja laitetaan haaste eteenpäin. Nyt just en ainakaan jaksa keksiä kysymyksiä, vastaan nyt alkuun x)


1. Mitkä ovat lempikenkäsi (kuva!)
Tää on paha! Koska mä rakastan kaikennäkösiä korkokenkiä, etenkin Pleasereita... Mutta seuraavaks vois hommata näistä jommat kummat


oioi <3

ja nämähän mulla on :P
















2. Kumpi?



ehdottomasti oikean puoleinen. Grrrrrr... ;D

3. Välitätkö kodin sisustamisesta?
Jep! Mä haluaisin sisustaa jopa enemmänkin, mutta asiaa "hankaloittaa" mies. :D Jos olisin sinkku niin mun väreinä olis varmaan tumman ruskea + musta + pinkki :D seinät kyllä sais pysyä vaaleina :)

4. Milloin itkit viimeksi? Miksi? 
Hmm... Se oli viikonloppuna. Ja syy miksi on niin henkilökohtainen ettei sitä täällä voi kirjoittaa..

5. Mistä sinut voi todennäköisimmin bongata? 
Mä oon aikas kotihiiri :D Mut toki vaikka kuntosalilta :)
Ja perjantaina Tampereella! HAA!

6. Jos voisit ottaa lemmikiksi/kumppaniksi IHAN minkä olennon tahansa, minkä ottaisit ja miksi? 
ÖÖÖ apua. Hmm.. Mä tykkään niin paljon kaikesta.. söpöstä :D Se pitäis ainakin olla sellanen mitä vois halailla / pitää sylissä... :D ÄÄÄh emmä tiiä. Lisää kissoja vaan. Sellasia sylivauvoja. Kaikki pienet poikaset on aina awwww. Esim. kuutti. Tai jääkarhun poikanen.. Voih.. :D

7. Mitä aiot tehdä kesällä? 
Olla töissä :( ehkä käydään mökillä, mutta ei mitään erityistä tiedossa. MÖÖ.

8. Tuetko eutanasiaa?
Tietyissä tilanteissa kyllä.

9. Mitkä kaikkia lemmikkejä olet omistanut? 
4 kissaa ja yhden vesikilpikonnan

10. Mikä sai sinut aloittamaan blogin pitämisen? 
Kai sitä on vaan hauskaa löpistä kaikkea schaissea tänne nettiin ja toivoa, että joku näitä lukee + kommentoi :D

11. Pidätkö huomiosta?
Eikös tämä selviä jo muutamista aiemmista vastauksista ja postauksista ;)

2 kommenttia:

  1. NIIIIN ihanat noi kengät mitkä sullakii on. Huusin ihastuksesta niin että ukkokin ihmetteli mitä nyt mökään :D

    Olit näköjään lukijakseni liittynyt ja tulin kattelemaan mimmosta meininkiä täällä on, jään lukemaan myös :) Hienot suoritukset laihdutuksessa ja pakko sanoa, että oon samoilla linjoilla noiden kaikenmaailman kalorilaskureiden kanssa. Pää meinas räjähtää kun itse aikoinaan kaiken listasin Kiloklubiin. Tuntuu että syönkin paljon paremmin nyt, kun en ole pakkomielteisesti kaikesta miettimästä paljonkohan kaloreita tässäkin on. Kunhan vaan syö kohtuudella :)

    Hauskaa kesää sulle ja jään innolla odottelemaan postauksia!

    VastaaPoista

Ai sääki tahot kertoa jotain