torstai 21. kesäkuuta 2012

Sekalaista seurakuntaa

Morjensta pöytään ja pahoittelut hiljaisuudesta. Mun on monesti kirjoittaa tänne, mutta ei ole ollut mitään jutuntynkää niin mitä sitä turhaan sitten jauhaa. Tosin ei tässäkään postauksessa pahemmin asiaa tule olemaan :D

Jokatapauksessa, ACKD-dieetin jälkeen on alkanut vhh-ruokavalio hyvin. Hiilarit on pysyny alle 70 g / pvä joka on hyvä asia. Pitkin viikkoa on paino ollut sama, mutta toivon että huomenna notkahtaa alaspäin kun saa kunnon yöunet alle. Pitäis ne jälkeen kuvatkin saada otettua :D Tässä esimerkki tämän päivän päivällisestä.


-100 g naudan paistijauheliha (raakapaino) paistettuna rypsiöljyssä
-salaattia: salaatinlehti, kurkku, paprika, tomaatti ja salaattisiemeniä. hesen talon kastiketta.
-lasi vettä

njam.

Lounaalla oli samanlainen salaatti mutta lohen kanssa.



Eilen illalla väänsin mustikkarahkaa (2 dl kerma, 200 g mustikka, 250 g ehrmann, 1 tl vaniliinisokeria). Ja sitä oli siis aamupalana tänään. Mutta se näistä ruokalöpinöistä, kyllä kerron lisää jos kysytään :D

Mulla on ihan hirveä ikävä salille. Mä siis käyn uimahallissa salilla ja uimahalli on nyt pari kuukautta kiinni. Mä haluan treenaamaan jalkoja ja vetämään leukoja! Niin ja olkalihaksia... Pakko kai mun on ostaa johonkin salille 10 kerran kortti :D ei tästä muuten tule mitään. Sain viimeksi kaksi leukaa putkeen ja molemmat oli lähestulkoon puhtaita. Ja olkalihaksissa siirryin viiden kilon painoihin. Hah, kattelin jostain vanhasta saliohjelmasta että tein niitä kahden kilon painoilla :D Hyvin tää tankoilu kehittää noita olkalihaksia :)

Uudet kengätkin tuli testattua tangolla ja on aivan ihanat jalassa! Johtunee siitä et kerrankin mulla on just oikeen kokoset kengät.. Pari kuvaa :)

perhonen
timantti




















Mua muuten harmittaa Turun huono tankotanssin ohjaus. Ei se nyt siis mistään pahimmasta päästä ole, mutta kyllä mun mielestä opettajien pitäis tietää pyörähdykset ja liikkeet oikein. Ja jos ranteet hiertyy pyörähdyksissä se ei ole mikään "no sellasta sattuu" vaan tekniikka on silloin väärä. Ranteiden ei kuuluisi nirhaantua.. Mun melkeen tekis ite mieli perustaa tänne paikka, mutta ku mulla vasta se tekniikka onkin ihan pyllystä ku olen kotona suurimmaks osaks kaiken oppinu. Eli tarvis päästä kunnon opetukseen pitkäks aikaa jotta pystyis opettamaan muita. Jotenkin on vaan sellanen olo, että täällä voi kuka tahansa opettaa tankotanssia. Tekniikasta viis. Verrataan vaikka jotain voimistelua tms teknistä lajia, ei sitä missään nimessä voi (tai no varmaan "voi") opettaa sellainen jolla ei ole teknisistä asioista kunnolla tietoa. Mutta tääkin asia johtunee siitä, että tankotanssi on täällä niin "uusi" juttu kuitenkin.. Eikä ole mitään ns. lajiliittoa kuten monilla muilla urheilulajeilla on. Mutta se siitä... Pitäis uskaltaa antaa palaute suoraan oikeaan paikkaan, mutta mikäs mä olen arvostelemaan kun en ole minkään liikunnan ohjaaja :D

Huomenna sitten lähetään mökille ja odotan innolla grilliruokia ja salaattia.

Mukavaa juhannusta kaikille!

3 kommenttia:

Ai sääki tahot kertoa jotain