tiistai 27. marraskuuta 2012

Mitä tähänkin nyt kirjottas

Hihi, tilasin tuossa n. viikko sitten ebayn kautta salihanskat, sellaiset pinkkimustat. Tulivat tänään ja tuntuivat hyviltä, eikä maksanut kuin 15 € postikulujen kanssa :)

Lisäsin uuden välilehden, nimittäin liikunnat. Siellä näkyy aina viimiseltä kymmeneltä viikolta miten oon jaksanut liikkua. Tosin nyt sieltä on kahdelta viime viikolta ja tämä tuleva viikko. Viime viikko meni tosiaan ihan penkin alle, mut ihan hyvä tollanen rento viikko toisaalta :D

Tää blogi on kyllä mennyt nyt aika laihdutus / treenauspainotteiseksi viime aikoina, mutta yritän välillä postailla jotain muutakin :D

Oltiin sunnuntaina kissanäyttelyssä ja voi luoja miten ihania kissoja siellä taas oli <3 Silittelin sellaista Somali -rotuista kissaa ja oli niin silkkinen turkki että huh <3 ja melkeinpä ihastuin kyseiseen rotuun niin paljon, että aloin tosissani miettimään josko sellaisen ottaisin :D tosin kelpais mulle sellanen puolpitkäkarvanen maatiainenkin <3

Muutama viikko sitten mulla oli kaveri täällä yökylässä ja käytiin sitten vähän bailaamassa. Ostin uuden mekon kun kaveri oli sellaisen löytänyt ja tuumasi et sopis mulle. Tadaa.

Vähän kyllä huono valo tuossa, otettiin myös salaman kanssa, mutta se olikin sitten jo ylivalottunut.

Mun ulkonäköä on viimeaikoina kehuttu ja olen kieltämättä ollut vähän hämmentynyt :D Mutta kivalta se tuntuu silti :)

Ensi viikolla sinksataan taas kilpparilääkkeiden kanssa ja toivon, että sais taas vähän lisää puhtia päiviin.

Nyt vähän telkkaria, sitten iltapalaa ja nukkumaan, kuulemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai sääki tahot kertoa jotain