sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Itsensä hemmottelua oikein olan takaa

Kuten aiemmin mainittu tässä blogissa ei varsinaisesti ole mitään aihetta joten voinkin höpötellä mistä tahansa :D

Joten aiheeseen, eli itsensä hemmotteluun. Mulle tulee välillä joitan ihme "kausia" jolloin on ihan pakko ostaa vaatteita ja nyt tuli samalla myös kenkäkuume! Asiaa ei auta yhtään se, ettei pahemmin olisi varaa.. Mutta tossa viikolla kun mua väsytti ja olis pitänyt tankoilla niin siihen vitutukseen sitten tilasin henkalta vaatteita :D Lisäks mul on tullu joku ihme juttu leopardi -kuvioon! Voi luoja, kaikki alusvaatteet, mekot yms missä on leopardia ni mä oon ihan että "VOOOOI KU IHAAANA!!!" :D Joskus muistan vannoneeni etten koskaan osta mitään eläinkuosia. Kuinkas sitten kävikään :D

UHH!
No koska mulla oli myös se (korko)kenkäkuume niin menin sitten ja ostin ihka ensimmäiset Iron Fistit!

Noista olis ollut myös valkoiset mutta.. Niin ja en todellakaan tiedä missä noitakaan ikinä käytän MUTKU ne on Iron Fistit ja hienot sellaiset xD

Ja noita mustia en löytänyt muualta kuin Ebayn UK sivustolta. MM, ens viikolla pitäisivät tulla ;)

käärmenainen :D
Mutta tässä nyt oli yksi osa itsensä hemmottelusta. Toinen osuus oli eilen saunassa, kun muistin yhtäkkiä että olin ostanut kasvonaamion. Kyseisen naamion piti kirkastaa ihoa mutta en mä mitään erityistä huomannut :D Iho tuntui kyllä todella sileältä tuon naamion jälkeen. Kun aika tuli ottaa se pois, olo oli kuin käärmeellä :DD

Lopuksi vielä päätin että voisipa vielä kuoria koko vartalon joten sekin tuli sitten tehtyä :) Lopuksi vielä kosteusvoiteet koko kroppaan ja naamaan. Olo oli kuin uudesti syntyneellä <3 :)

Tuollaisista hemmotteluista tulee aina niin kiva olo, vaikka ne ei olisikaan mitään erityisen ihmeellisiä. Tänään mun tekis mieli kokeilla tehdä jotkut ihanat meikit mutta niin.. Tai lakata kynnet jotenkin kivasti! En mä ole edes lähdössä yhtään mihinkään. Mutta mietin asiaa :D Kivaa pikku puuhastelua :)

Millaisia hemmottelutapoja teillä on?

10 kommenttia:

  1. Mä ostan Ebaystä vaikka mitä, kun haluun hemmotella itteeni, ja syön kaikkea namia. Hirrveesti namia ja suklaata.

    VastaaPoista
  2. Aamuisin hemmottelen itseni kahvilla ja rahkalla! :)

    VastaaPoista
  3. Minulla monia tapoja miten hemmotella itseäni. Yksi niistä on kahvi ja pari palaa suklaata. :)

    VastaaPoista
  4. Sullakin on blogi :D?? En tienny!! Kiva ku eksyit mun sivulle :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kengät! Ja muutenkin ihana postaus!
    Itelle suurta hemmottelua on tosiaan ripsihuolto ja sit tänään kävin tunnin hieronnassa. Oi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä mä välillä osaan olla positiivinenkin xDD

      Huih, mulla on jäänyt hieronnasta vähän traumat :/ Kerään tässä rohkeutta kokeilla jotain muuta paikkaa.. Kyllä siis hieronnan pitää tuntuakin, mutta ei niin paljon että on 2 viikkoa mustelmilla ja siinä hieronnassa kiroaa ja itkee melkeen koko ajan :/ Toivottavasti löytyis joku kiva paikka. Niskat & hartiat on ainakin vähän väliä jumissa ja ne kaipais hierontaa silloin tällöin.

      Poista
  6. Täytyy sanoa, että on aivan mahtavan näköiset kengät. Love it :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä sain ne jo, mut en oikein ole viel päättänyt mitä mieltä niistä olen :D Toinen on vähän suurempi jalassa kuin toinen ja mietin että hommaanko puolipohjallisen vaiko sen kantapäähomman (en muista nimeä)

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain