keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Pikapäivitys

Noniin fyssarilla käyty jo ajat sitten ja tosiaan keskivartalon jumppaa sieltä tärähti :D Nyt olen ottanut ne saliohjelmaani mukaan ja muutenkin ohjelmasta lähti kokonaan muutama liike pois koska mun selällä ei voi niitä tehdä. Mulla on siis selässä sellanen "rakenteellinen" vika, eli kun vaikka taivuttaa sivulle, ei selkä kaarru koko rangalta vaan taittuu yhden nikaman kohdalta jonka vuoksi toi selkäkin oli kipeä. Ja on muuten kuulemma sukuvika.. :D Varmaan pahinta mitä mä sille aiheutin salilla oli kylkien tekeminen 20 kg painolla just tolla sivutaivutuksella! :S Mutta enää en saa sitä tehdä. Lisäks rintarangan liikkuvuus on aika huono, mutta siihen en oikein saanut mitään ohjetta.. Ehkä fysioterapeutti ajatteli että tärkeämpiä ovat nyt noi vatsalihakset.

Tosiaan se mun löytämä Kisu tuli meille mutta noi kolme ei tuu vieläkään toimeen.. Yritetään tässä nyt vähän eri tavalla sopeuttaa niitä mutta aika huonolta näyttää :(

trolololo :D
Olin tossa tammikuun viimeisellä viikolla tankotanssin yksityistunnilla Seinäjoella. Oli muuten TODELLA hyödyllinen reissu, eli rahat sai vastinetta ja tuli sellainen olo että pakko päästä pian uusiks! Ei oo kyllä mitään köyhän miehen hommaa tollanen reissaus + tunnit + hotelli + ruuat :D Kaksi tuntia vedettiin putkeen ja sain kaikkia kivoja uusia juttuja, jeij! Eli paikka oli siis Pole-a-holic Seinäjoki ja tunnit piti mulle Riikka :)

Mittojakin päivittelin tuonne sivulle, hämmästyin että olin laittanut itselleni yhteen tickeriin vyötärön tavoitteeksi 73 cm ja nyt olen tavoitteessa :o Pahin kyllä mulla on toi alavatsan röllykkä mikä ei tunnu sulavan tosta millään pois :@

Superdieetistä sen verran että kolme viikkoa jaksoin jotenkin yrittää ja totesin ettei oo alkuunkaan mun juttu.. Jatkan nyt taas vhh linjalla, hh alle 100 g / pvä, mielellään 50-70 g / pvä. Olin niin masentunut, kiukkunen, nälkänen (kauheat mieliteot), salilla ei kulkenu treeni ollenkaan (painot tippu ainakin penkissä lähes alotuslukemiin) ja kasvojen ihoon tuli jotain tosi outoja näppylöitä! Ei ne ole finnejä, en oikein tiedä mitä ne on. Kutiaakin moiset välillä. Mutta tosiaan tsemppiä muille sd:ä noudattaville, itselläni ei rahkeet riittäneet :) Ei kroppa toimi hiilarit + proteiini systeemillä.. Tosin vajaatoimintaisille muutenkin suositellaan vähähiilihydraattista, en ymmärrä miksi siitä edes luovuin.

Mutta nyt yksi tavoite tälle vuodelle oli se, että yritän päästä ajoissa nukkumaan, joten nyt kone kiinni että saa edes sen 7 tuntia unta!

Palataan astioille!


4 kommenttia:

  1. kappas sä oot käyny meidän studiolla ;) tuolla minäkin käyn, tosin tunnit on nyt jäänyt kaikessa kiireessä vähän vähemmälle. huippupaikka ja huippuopet! ja katoin heti että onpas tuttu kuva, on Riikka varmaan postannut faceen joskus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii juu :> ja toivottavasti pian uudelleen :))

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain