maanantai 29. huhtikuuta 2013

Makeover by Mortianna

Olin viikonloppuna YÖ-kyläilemässä Helsingin suunnalla Mortiannan luona. Edelliskerralla kun olin kyläilemässä, tehtiin mulle goottimeikit. Tällä kertaa tehtiin kokonainen makeover, josta voi myös lukea Miian blogista.

Suurinosa teistä tietääkin, miltä mä näytän ihan normaalisti, mutta laitan tähän vielä kuvia mun "perustyylistä" ennen makeoveria ja sen jälkeen.

Muutama ennen kuva
tässä aika perus minä, farkut + joku paita / toppi

käytän myös huppareita
viel pärstäkuva

eli oon tällanen "perustylsä" ihminen :D Mä jaksa mitää muotii seuraa! :P Eikä mulla oo pahemmin kroppakuvia otettu, yleensä kaikki on pärstästä :D

Mutta niin, tässä sitten: vaatteet, meikit, hiukset ja valokuvaus á la Miia! Kun pääsin kurkistamaan peilistä olin ihan häkeltynyt ja kiljahdin jotain epämäärästä enkä saanu hetkeen mun typerää ilmettä pois naamalta! OLIN NIIN KAUNIS! ja tässä kuvat!!









Mitäs pidätte? :)

Ja muistakaahan käydä kommentoimassa tuohon videopostaus tekstiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai sääki tahot kertoa jotain