tiistai 20. elokuuta 2013

Bileet

Oltiin tossa muutama viikko takaperin taas tamppausbileissä. Katselin vähän googlen kuvahaun avulla erilaisia meikkejä ja päätin kokeilla tehdä vähän erilaiset meikit kun yleensä. Kulmakarvoista tuli nimittäin fuksianpunaiset / pinkit :D Tällä kertaa mulla oli kauhea vaatekriisi, enkä oikein keksinyt mitään kovin "hohdokasta" päälle. Luvan sai toimia neonpinkki toppi + maastocaprit. Ja tukassa tottakai vähän pidennyksiä :)

kokonaisuus


hahahahaaa ei tää elämä nii vakavaa oo :D

Taas manasin kun mulla ei oo kunnon reivauskuteita. Nyt ostelinkin jo vähän jotain lisää ja toivottavasti ens kerralla ei mee kahta tuntia siihen, että mietin mitä ihmettä laittaisin päälle :)

Taas tällanen monen asian postaus :D tossa viime viikolla kaveri laittoi facebookkiin statuksen, että "niin monta kuin tästä tykkää, niin monta päivää olen herkkulakossa". Itse päätin tehdä saman sunnuntai-iltana. Maanantaina aloitin homman, mutta kirjoitin vielä statukseen, että tähän iltaan klo 23:59 mennessä tykkäykset huomioidaan. Mulle tuli 38 tykkäystä eli tuonne syyskuun loppuun. Itse ajattelin vähän lisätä panoksia ja vedän herkkulakon synttäreihin asti, jotka ovat lokakuun alussa. Tänään olikin yhdet kakkukahvit ja selvisin kunnialla ;) Kyllä siinä muutaman kerran sai sanoa, että "ei ei ei en ota nyt mitään, en halua ottaa mitään" :D Ja jälkikäteen oon tyytyväinen, etten ottanut sitä kakkua (vaikka AH se näytti älyttömän hyvältä) ku tiedän, et olis tullut vaan paha olo. Kesällä mulla on siis tullut +4 kg ja haluan ne mahdollisimman nopeasti pois :P


PS. Mut kutsuttiin Kisakallioon haastatteluun! Se on kahden viikon kuluttua ja mua jännittää nyt jo ihan sikana. IIK! Mä niin toivon, että pääsen sinne! Pitäkäähän mulle kans peukkuja! Kuulemma saa sen tiedon aika nopeasti haastattelun jälkeen. HUI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai sääki tahot kertoa jotain