tiistai 3. heinäkuuta 2012

Mihin tämä aika häviää?

Musta tuntuu et päivät ja viikot menee nykyään ihan sairaan nopeesti. Vaikka toisaalta en edes kovin hyvin viihdy nykyisessä työssä, niin työpäivätkin menee melkein sormia napsauttamalla o__O

Eikä mulla nyt taaskaan ole tänne juuri mitään asiaa, kunhan löpisen lämpimikseni :D
Eniweis, paino ei oo noussut takaisin joten sanoisin että ACKD-dieetti oli ihan hyvä homma. Oon nyt hyvin pysynyt tossa tavotteessa eli hiilarit alle 70 g / pvä.. :) Liikunta on kyllä jäänyt taas vähemmälle ja harmittaa. Syy löytyy heti ensimmäisestä lauseesta! Aika vaan menee niin nopeesti ettei ehdi (joopa joo, tekosyitä xD).
Mua oikeesti harmittaa et toi sali on kiinni ja olin ajatellu et jos ostaisin johonkin muuhun jonkun vaikka 10 kerran kortin, mut enpä ole sitäkään saanut aikaiseksi!

Painokin olisi varmaan viime viikonloppuna päässyt alle 73 kilon, mutta olin Vantaalla kyläilemässä ja tuli juotua, joten tulos lauantai aamuna oli +-0. Tosin se oli kaverin vaaka, joten ei mitään hajua mitä oma olisi näyttänyt.

Nyt pitäis oikeesti skarpata ton liikunnan suhteen! Pyllyjumppaa etenkin pitäis tehdä et ton löllyvän ällötyksen sais piukeeksi :DD

Yks asia muuten "ärsyttää", koska mun ei oo nyt mitään järkeä ostaa uusia vaatteita JOS JA KUN vaan saan nää loput 5 kiloo vielä pois. Mulla meinaan nyt jo melkeen kaikki housut on sellasia löysiä ja jotkut roikkuu pyllystä ja pahasti. Lisäks mä käytän kokoajan jotain rikkinäisiä housuja ku ei viitti ostaa uusia.

Kesävaatteitakin olis kiva omistaa, esim. joku kiva kesämekko. En vaan tahdo löytää sellasta mistään. Mä en muuten oo yhtään kesä-ihmisiä nykyään :o ärsyttää ku pitäis kulkea ulkona melkeen puol-alasti (miksei tää tankoilussa ärsytä :'D) ja ei saa unta, ei voi treenata tangolla ku hiki valuu yhtä kovin kun niagaran putoukset. Ja tämäkin tuli todistettua sunnuntaina kun olin taas Espoossa tankoilemassa. Eikä sillon ollut kuin 21 astetta lämmintä. Kaikki muut on valittanu kylmästä alkukesästä ja sateista, mä oon nauttinut. En oo kahtena aikaisempana kesänä pystynyt todellakaan treenaamaan heinäkuussa!

Joka tapauksessa, nyt lueskelen kauhean kasan muiden blogeja ja sitten untenmaille.

3 kommenttia:

  1. Kaunis kuva :)

    Mä tykkään lenkkeillä kun on kaunis ilma, mutta en silloin kun on liian kuuma.. Se on ihan tuskaa kun hikoilee kuin pieni sika, ja usko pois että mä hikoilen :D

    Täällä on ostettu paljon uusia kesävaatteita (oli vähän pakko), mutta aika paljon sellaisia perusjuttuja kuten toppeja ja shortseja. Mutta ihanaa ku mahtuu sellaisiin pikkasempiin :)

    VastaaPoista
  2. Hei! Löysin blogisi äskettäin, ja on ollut hyvinkin kiinnostavaa lukea ajatuksiasi. :) Itsekin sairastan hypotyreoosia ja koetan pudottaa painoa, joten tuttuja elementtejä löytyy.

    Palailen astialle, kun olen päässyt jutuissasi pidemmälle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa et olet löytänyt tänne :) teretulemast ja kysellä saa, vastaan mielelläni :)

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain