keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Tsemppivihko

Moro taas pitkästä aikaa ja uusi lukija, tervetuloa! :]

Tässä välissä ei oo mitään kovin erityistä tapahtunut :) Kuivaharjailua oon nyt jaksanu hyvin, noh jos ei muuta niin ainakin iho on todella sileä ja pehmeä harjauksen ansiosta. Vielä en ainakaan itse huomaa mitään häviämistä selluliitin kannalta :D Jostain luin, että heti tulokset eivät näykään vaan saa aikas kauan harjailla. Sitä odotellessa ;)

Kuitenkin aiheeseen, joka otsikossakin komeilee. Kävin siis ostamassa Tiimarista itselleni pinkin vihon, johon olen nyt kirjoitellut vähän painonpudotusjuttuja. Vihko ei vielä ole kokonaan valmis, koska mietin vielä että mitä sinne kirjoittelisi ja lisäksi haluan sinne vielä lisää motivoivia kuvia ja tekstejä. Tässä tulee kuvaspäm!








Vielä en tosiaan ole ehtinyt muuta kirjoittelemaan, tuntuu että tekemistä olisi koko ajan vaikka muille jakaa! :D

Tällä viikolla iski todellisuus päin naamaa, katoin jotain tankovideoo viime vuodelta ja hyi helvetti mikä iso hyllyvä maha mulla on ollu. Sit tajusin et jumankekkulis mähän oon "kiinteytynyt" siitä vaikka ja kuinka. Vatsassa näkyy lihasten ulkoreunat tietyssä asennossa. ;) Eli en välttämättä enää niinkään yritä laihduttaa tai tavallaan yritän...?! Siis tavoite saada lihaksikas, sellanen treenatun näkönen kroppa ja siinä sivussa sit rasvaprosentti alas (= laihdutus? :D ). Eli keskityn nyt tähän karppaamiseen ja nyt ku sali aukee 6.8. nii mä varmaan asun siellä... Pieni pelko on perseessä kun paino on taas jumittanut, että jääkö se taas jumiin ja sitten jossain välissä pakko vetää joku uus paskadieetti. Mut mä tosiaan toivon ettei näin ole!

Nyt on pakko alkaa blogikierrokselle, olen ihan jäljessä kaikesta.

Palaamisiin!

2 kommenttia:

Ai sääki tahot kertoa jotain