tiistai 2. heinäkuuta 2013

Kauneudenhoitotuotteista

Onko teillä koskaan käynyt niin, että kaikenmaailman purkkeja ja puteleja kertyy nurkkiin pyörimään? Ostat uusia tuotteita, vaikka vanhojakin on vielä käyttämättä? Mulla ainakin löytyy kaikenmaailman kosteusvoiteita, hiustenhoitotuotteita ym. kun olen ostellut kaikkea uutta vaikka vanhojakin on vielä jäljellä.





Nyt olen onneksi saanut jo muutamia purkkeja tyhjäksi. Mutta esim. kosteusvoiteita löytyy vaikka kuinka monta purkkia enkä tiedä miten kauan niissäkin oikein kestää, että saan ne kaikki käytettyä. Kauhea projekti, UGH! Jokatapauksessa olen nyt tehnyt päätöksen, että kun saan kaikki kosteusvoiteeni käytettyä niin aion jatkossa tyytyä kookosöljyyn kosteutusasioissa. Sen lisäksi yksi deodorantti, shampoo, hoitoaine, saippua, kuorinta, kasvovesi. Ei enää hamstrausta :D Shampoossa ja hoitoaineessa ajattelin käyttää XZ:n tuotteita, kun niissä ei ole silikonia ja se on kuitenkin kotimainen tuote. Harmi, että parabeneja vielä ainakin on niissä.

Mites teillä on kauneudenhoitotuotteita kertynyt ja miten olette niistä päässeet eroon? Kenties lahjoittamalla kavereille vai oletteko sitten vain rankalla kädellä heittänyt menemään? Suurimmissa osissa tuotteita lukee ainesosalistan jälkeen / alapuolella pienellä sellaisessa "purkissa" yleensä 12M tai 24M. Tuo merkintä siis tarkoittaa, kuinka kauan tuote säilyy avaamisesta. Kuinkahan moni minunkin käyttämä tuote on jo mennyt vanhaksi? :D

5 kommenttia:

  1. Mä olen kanssa sen luokan purkkihamsteri, ettet uskokaan. Aina pitää ostaa, kun on joku hyvä tuote tarjouksessa. Lisäksi mä voitan aina niitä joka paikasta. Lopputuloksena on kylppärin kaksi kaappia AIVAN täynnä kaikkea ihanaa, joita sitten tahkoan ihooni apinan raivolla. Tosin just eilen sain kehuja rypyttömästä ihosta, joten ehkä tää on ihan hyvä juttu :D

    VastaaPoista
  2. Mä oon hitto melkeen kaikki saanut ilmaiseksi jostain tai ainakin tosi halvalla. :D Mä oon kaiken lisäksi tosi huono käyttämään mitään tmmosia tuotteita (lukuunottamatta shampoota ja hoitoainetta).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en taida tuntea sanaa ilmainen :D = en oo koskaan saanut mitään mistään. Paitsi ystävältä kerran pakkauksen, jossa kosteusvoide, dödö ja suihkusaippua. Meh.

      Poista
  3. Mä tunnustaudun myös purkkihamsteriski. Ei kyllä rasvat ja saippuat ihan heti mun kaapeista lopu! ;)

    -Papris

    VastaaPoista

Ai sääki tahot kertoa jotain