perjantai 24. helmikuuta 2012

Mitäs tänään kuuluu

Ihan ensimmäiseksi tervetuloa uudet lukijat!

Ja sitten, tämä viikko on taas mennyt aika pyllylleen. Oon ollut aivan järjettömän väsynyt ja eilen jäin sairaslomalle loppuviikoksi, koska ahdisti ja olin niin väsynyt että itketti koko ajan. Onneks ens viikolla pääsen labraan kilpirauhasen osalta.

Niin, taisinkin aiemmin kirjoittaa että olin menossa työpaikkahaastatteluun. Mä nyt sitten sain sen työn, mutta joku nyt tökkii tässä vastaan. Ehkä se on toisaalta vaan joku pelko. Ainakin vuosi olisi samassa työpaikassa. Ehkä eniten pelottaa, että mitä jos työtehtävät on aivan pyllystä ja mitä jos en viihdy siellä? Entä jos alkaa tosissaan masentamaan enkä oikeasti vain jaksa? Työkkäri meinaan ei todella katso hyvällä jos meen irtisanoutumaan kesken kaiken ja ei ole uutta paikkaa. Karenssia ropisee. Mulla on periaatteessa tässä miettimisaikaa koska sopimus on vielä suullinen. Mutta mun pitäis kohta ilmottaa nykyiseen paikkaan, että aion irtisanoutua jos siis otan tän uuden työn.

Toinen "huono" puoli, että mulla on ollut aivan mahtava työterveys Mehiläisessä ja nyt sekin päättyy. Mun työterveyshoitaja on ollut ihanan symppis ja tosiaan kun keskiviikkona siellä kävin ja itkeskelin, niin hän heti oli musta todella huolissaan ja sanoi että jos en jaksa torstaina mennä töihin, niin soitan hänelle ja saan loppuviikon saikkua. Samalla myös mietityttää että miten hoidan kilpirauhaseen liittyvät labrat, sillä Mehiläisessä ne maksavat yli 100 € ja siihen päälle lääkärikäynti. No kai ne asiat tässä ajallaan selviää.

Oon tässä muutenkin mietiskellyt elämää ja tulevaisuutta. Mä ehkä haluaisin muuttaa Tampereelle, älkää kysykö miksi. :D Joku vaan siinä aina mua puhuttelee kun käyn siellä. No okei, yks syy olis se että siellä olis oikeasti tasokasta tankotanssin opetusta. Toisekseen tää nykyinen paikkakunta vaan kyllästyttää. Jotenkin haluis etäisyyttä tiettyihin ihmisiin jotka tuntuvat hankaloittavan mun elämää välillä.

Toinen suuri kysymys on, että mitä mä ihan oikeasti haluisin tehdä. Oon nyt tietojenkäsittelyalalla mutta oon jo aika pitkälti todennut, ettei tää oo mun juttu. Mutta toisaalta en kyllä tiiä mikä muukaan olisi. Siis ihan suurin unelma olis omistaa oma tankotanssistudio missä olis laadukasta opetusta ja että ite osaisin jo tosi vaikeitakin juttuja ja voisin opettaa. Liikunta-ala muutenki kiinnostaisi mutta jos olis joku ryhmäliikunnanohjaaja niin kyllä siinäkin pitäisi sit joku sivutyö olla. Hmm. Miks nää on niin vaikeita juttuja?

3 kommenttia:

  1. :(
    Ikävää kun on noin väsynyt että ihan itkettää!

    Toivottavasti toi väsymys on korjattavissa just vaikka sillä kilpparilääkkeellä. Kuulostaa meinaan tutulta..

    Kannattaa keskittyä yhteen juttuun kerrallaan eikä yrittää ratkoa kaikkea samaan aikaan väsyneenä. Jos vaan pystyt :)

    Ja onnea työn johdosta!
    Ehkä se ei ole työtä mitä haluat tehdä ikuisesti, mutta varmaan ihan ok kuitenkin toistaiseksi? Joskus työt vaan on pyllystä, mutta yritä valita se vaihtoehto joka on vähiten sieltä.

    VastaaPoista
  2. Mitä jos kokeilisit uutta työtä? Vuosi menee nopeasti eikä todellakaan näytä huonolta ansioluettelossa että olet tehnyt erilaisia hommia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on aivan totta. Mutta toisaalta jos on huono ilmapiiri ja tylsät työtehtävät niin vuosi tuntuu viideltä. Tai ainakin musta tuntu tää viiden kuukauden työsuhde ihan sairaan pitkältä (en tuu toimeen yhden henkilön kanssa siellä).

      Toisaalta taas olis hyvä puoli, saisin maksettua opintolainan pois ja saisin alkaa säästämään mahdollisesti yhteiseen / omaan kämppään. Ja voitais siinä välissä asua vähän isommassa vuokralla. Ni olis sitten enemmän tankoilutilaa!! ;D

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain