keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Yyyyhh

Viime päivinä olo on tuntunut suoraan sanoen tältä



















olen lauantaista asti edellispäivään syönyt maissilastuja ja salsakastiketta. YÄK. Ei taaskaan mitään kontrollia suolasen ja makean suhteen. Eilen sitten vielä kylässä tarjottiin mutakakkua, kermavaahtoa ja glögiä. Ei siinä nyt oikein sitten viitsinyt kieltäytyäkään, varsinkin kun on tässä muutenkin tehnyt mieli mutakakkua! Noh kai tää tästä.... Ehkä :D

Olin eilen ensimmäistä kertaa(!!) elämässäni hierojalla. Kyllä mä tiesin että mulla on paikat jumissa, mutta että noin jumissa! Nyt on pienoinen päänsärky ja kysyin mun tulevalta fysioterapeutti kaveriltani, että kuuluuko päänsärky asiaan.. Kyllä kuulemma. Lihakset sattuu ja pari mustelmaakin on hieroja saanut aikaiseksi :D

Tänään tarttis jaksaa koittaa kolmen viikon tauon jälkeen vähän tankotanssia, ettei ihan kaikki unohdu. Kaupassakin pitäisi ja ruokaa tehdä jajajaja... Tuntuu taas että aika loppuu kesken!

Ainiin, olen menossa huomenna työpaikkahaistatteluun..

3 kommenttia:

  1. Nopea ja helpoin tapa päästä ylimääräisistä herkuista eroon on heittää ne roskiin. Ja ei vaan sinne omaan roskikseen vaan ihan pihalle asti. Sieltä ne ei huutele niin helposti että tuu hakemaan :D

    EIkä herkkujen syöminen oo mitenkään totaalisen kiellettyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt puhut ihmiselle, jonka lapsuudessa ei ikinä heitetty syötävää ruokaa pois! :D Samantien voin heittää sinne setelin.. Mut joo, oma vika kun kaks pussia niitä maissilastuja "piti" ostaa.. Meinasin äsken sortua heseen, mut ostin sit siskonmakkarakeiton, viilin ja pähkinöitä. En ymmärrä mikä ihmeen suolasen ruuan "putki" nyt on :O

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain