perjantai 23. maaliskuuta 2012

Huippudeodorantti haussa!

Noniin rakkaat lukijat. Nyt sana on vapaa! Mä oon vähän liiankin kova hikoilemaan ja nyt tarvitaan oikeasti pitävä deodorantti joka ei sotke mustia / tummia vaatteita. Kertokaa heti kaikki :D

Olin viime viikonloppuna siellä tupareissa, mahdoinko edes tästä kertoa? No jokatapauksessa päätin kokeilla vähän erilaista meikkiä + korvakoruina oli tollaset fuksianpunaiset "sulat". (Kliketi klik kuvia isommaksi...)










Ja noi ihanat tekoripset <3 jotka loppuillasta vähän sojotti miten sattuu, koska: huono liima. Jokatapauksessa, lopputulos oli ihana ja tuntui ettei lopputulos näkynyt kamerassa niin hyvin, kuin peilissä :D





Tänään illalla sitten päätin lakata kynnet. Koska mulla ei ole "varaa" hankkia rakennekynsiä, niin joskus innostun ite lakkailemaan.. Mulla on kerran ollu rakennekynnet ja sillon niiden alle oli jäänyt ilmaa ja jossain vaiheessa kynnen "tyvestä" rakennekynsi alkoi repsottamaan ja sitten kun kävi suihkussa niin oli pidennykset siellä kynsien alla! Ei ollut kivaa ei.. Tässä tämän päivän lakkaukset..

Olisi vielä asioita kirjoteltavana, mutta nyt on pakko laittaa kisuille ruuat ja mennä nukkumaan. Palaan taas jossain välissä :P

9 kommenttia:

  1. Kivat ripset!

    Mulla on käytössä Rexonan cotton dry, anti-perspirant roll-on. Toimii hyvin mulla, hiki ei haise läpi. Mutta saattaa kyllä jättää paitaan vähän vaaleaa, tai sitten se on mun vika kun en jaksa kuivatella kainaloita aina täysin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, mulla on tällä hetkellä Rexonan se mikä ei pitäis just sotkee vaatteita..

      Poista
  2. Oi vitsi miten kivat korvakorut, do want! :o

    Mulla ei kans oo varaa tekokynsiin, eikä oikeestaan tarvetta, ni harrastan kans aika usein kynsien lakkailua. Kivan näköset noi sun :)

    VastaaPoista
  3. Onko kukaan kokeillut tätä
    http://www.herbina.fi/herbina/sivu-linum-roll-on

    jossain kehuttiin.. Hmm

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Tjaa, laitoin äsken kommenttia mut se katos o.O

    No tosta herbinasta en osaa sanoa, mut Nivealla on ainakin ollut ihan ok-tuotteita. Kokeilemallahan se vaan taitaa selvitä, mikä sopii.

    Ja noista meikeistä, osaispa ite tehdä noin hienot (tai ees laittaa tekoripset :D )!

    VastaaPoista
  6. Kokeile apteekin TripleDry:ta; se laitetaan illalla ja pestään aamulla pois, joten ei sotke vaatteita. Sen myös pitäisi olla tavallista deoa tehokkaampaa. Minulla on ainakin toiminut, joskin ostin sitä juuri vaatteiden takia, en liiallisen hikoilun.

    VastaaPoista
  7. Jaahas, tää näköjään tekee tuplapostauksia kun välissä kirjautuu sisään... Eli siis älä ihmettele mun poistamia kommentteja! :D

    VastaaPoista

Ai sääki tahot kertoa jotain