keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Päättämättömyys

Välillä elämä on hankalaa koska ei osaa päättää :D Hmm, tää siis pätee melkeen kaikkeen mutta nyt mulla on lähinnä pointti hiusten värissä. Viime talvena olin vielä lähestulkoon mustatukkainen tai oikeastaan mustanruskea. Jokatapauksessa nyt oon vaalentanut tätä tukkaa enkä missään vaiheessa edes tiennyt, että mihin väriin oon päätymässä. Kyllästytti vaan se "musta". Tai eipä siinäkään mitään vikaa ollut, mutta ilman meikkiä näytti melkeen zombilta :D Ja kun mulla noi omat kulmakarvat on vielä niin vaaleat, että ne piti joka päivä laittaa. Pitää ne kyllä nyttenkin.. Mä oon tässä pari päivää yrittänyt selvittää mitkä värit mulle sopisi. Mun iho on siis vaalea ja viileä. Väri pitäisi olla myös mielellään sellainen, että siihen saa pidennykset ilman niiden värjäämistä (suoravärillä ehkä vois uskaltaa). Plaah. Onpa hankalaa. :P Hmm mun piti jostain muustakin kirjottaa mutta unohdin :)

ps. teretulemast uudet lukijat

6 kommenttia:

  1. Joo tää aihe onkin hankala!
    Itsellä tällä hetkellä tumman suklaan värisen hiukset, mutta miettinyt jos menisi enemmän sinne "ombre" osastoon.. Kokonaan en vaalenna, koska en usko että se ihan täysin sopii mulle :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut joskus ja se tekee musta jotenkin suttusen näkösen :D
      Vaikeeta on :)

      Poista
  2. Mä tykkään yleensä eniten tummasta tukasta, mutta sulle mä ehkä suosittelisin tota vaaleeta. Siis ei tarvi olla blondi, mutta ainakin joku vaalea sävy. Ei alle 7 asteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä olin just tuumannut että joku ruskea 6 sävy.. Joskus värjäsin seiskalla ja se oli saman värinen ku mun oma hiirenharmaa tukka.. Yäk. Nojoo onhan niitä seiskoja eri sävyjä, mut katotaan nyt.. Mä kattelin kaupas värejä mut mikään ei tuntunu kivalta. Ja kun mun ei varmaan kannata värjätä millään lämpimällä sävyllä?

      Poista
    2. http://www.my-virtual-makeover.com/hair-color.html
      tosta oli ihan hyvin apua :D

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain