tiistai 6. maaliskuuta 2012

Töttöröö!

Heti alkuun pahoittelut, etten ole hetkeen kirjoittanut. Mutta jokatapauksessa tässä on ollut yksityiselämässä vähän vaikeaa ja sen takia ei ole oikein jaksanut kirjottaa ku olis tullu pelkkää valitustekstiä. Enkä tiedä olisko tää nyt ehkä muutenkaan oikea paikka puida niitä asioita.

Kerrataas nyt vähän, olin viime perjantaina pitkästä aikaa salilla ja sain etureisilihakseni niin kipeeks, että piti fysioterapeuttiopiskelijakaverin hieroa niitä. Ja teki kyllä tosi höpöä! :D Mun olis tehny mieli koittaa leukoja siellä salilla mut en sit kehdannu. Hah.

Kävin tässä välissä myös kilpirauhasen osalta uusissa labroissa ja lääkäri soitti tänään. Taas nostetaan annostusta. Nyt onkin jännät paikat, että missä jatkossa hoidan kilpparijuttuja kun ennen sain Mehiläisessä työterveyden kautta hoitaa.

Mua myös vähän jännittää yks juttu. Nimittäin oon menossa huomenna kyläilemään erään tankotanssifoorumilta tutun luokse. Tarkoitus on siis tankoilla, pitää tyttöjen ilta ja torstaina vielä tankoilla ennen kun lähden kotiin :D Katsotaan jos vielä perjantaina jaksaisi sitten raahautua taas salille.

Pidemmittä puheitta, kyllä mä täällä hengissä olen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ai sääki tahot kertoa jotain