perjantai 9. maaliskuuta 2012

Kaikenmoista!

Eilen kotiuduin kyläilemästä, oli aivan huippuhauskaa. Ainakin kaks tuntia taidettiin hillua tangolla ja sain aivan sikahienoja kuvia uv-valossa! Pitihän tähän nyt lisätä yksi :D Tuossa siis kyynärseisonta tankoa vasten :P

Meiän piti pitää toiset treenit seuraavana päivänä, mutta molemmat oltiin ihan väsyneitä keskiviikkosesta setistä joten oltiin ja löhöttiin vaan ;D

Pelattiin muuten muuttuvaa labyrinttiä, olin viimeks pelannu sitä joskus pienenä. Oli hauskaa ja tuli hieman nostalgiset fiilikset jotenkin. Pitäis itsekin ostaa jotain lautapelejä.

Sitten muihin aiheisiin!

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
Sain tämän Neiti K:lta. Hihii.

2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
  • musiikki on mulle kaikki kaikessa. voisin kuunnella musaa 24/7. harmittaa aika useinkin, kun ei "saa" kuunnella niin paljon kuin tahtoisi.
  • puhelin on yleensä aina äänettömällä. ja sit mulle valitetaan kun en vastaa :D
  • jos vain rahaa tippuisi jostain niin asuisin tanssistudiolla. en varmaan muuta tekis ku treenaisin
  • uusien ihmisten seurassa yleensä vetäydyn ja tarkkailen mistä ne puhuu ja miten ne käyttäytyy. sen perusteella sitten itse "valitsen" mistä voi heidän kanssa höpistä.
  • oon huono keksimään tällasia random faktoja :D
  • en pahemmin tykkää kesästä, koska en rusketu ja jos on yli 25 astetta lämmintä mulla on hirveen tukala olo
3. Lahjoita tämä sama tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle. (sain vain seitsemän, mutta saa kelvata :P)

pienet virheet
Onnen tunti
Neiti Tekosyy
Liian läski lentämään
Kakkaa lumella
Kroppa kuntoon!
the more you give

Ja lopuksi. Olin tänään salilla, tein lähinnä jalkapainotteista treeniä. Ajattelin, kun porukka teki leukoja siellä, että perhana kyllähän mäkin voisin käydä kokeilemassa. Varsinkin kun yksi hintelä poika kävi mua ennen siinä, eikä sekään saanut yhtään leukaa! No menin korokkeelle ja sain vedettyä yhden leuan ähinällä ja puhinalla säestettynä! Vaikka, ehkä se oli vähän huijaamista kun niitä pitäis vetää niin, että roikkuu ensin ja sieltä alhaalta asti vetää. Mähän siis olin siinä korokkeella ja lähdin seisonta-asennosta vetämään, kädet suorana kuitenkin. Mutta hiukan tuli kiva fiilis varsinkin ku näin ettei se hintelä poika saanut tehtyä yhtään. Hihihi :D

2 kommenttia:

  1. Hieno kuva :)
    Oot ollut aktiivinen, hienoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelin huomenna tankoilla! Kattelin äsken mun omia tanssivideoita ja tuli hirvee motivaatio treenata :o

      Poista

Ai sääki tahot kertoa jotain